No niin,terve vaan kaikille!

Ajattelin sitten aloitella blogin kirjoittelua,ihan omaksi ja muitten kiusaksi :) 

Voisin varmaan aloitella kirjoittamalla kukas olen :

Eli olen 25-vuotias neito täältä Raahen lähettyviltä,olen avoliitossa ollut sitten 2005 vuodesta asti,piti tulla käymään mutta tänne sitten jäinkin tuon miehen perään.Alunperin olen puhdas jalkainen Kaenuulaenen :

Siitä se ajatus sitten läksi ja nyt samassa matkassa oltu 6v,huh,niin äkkiä se aika meneekin. Lapsia meille ei ole vielä siunaantunut vaikka niitä kovasti jo odotettaisiin,tai meneeköhän se että minä kuumeileen tässä lähinnä  ja mies nyökkäilee? :D noh, kuitenkin meillä on näitä karvalapsia sitten kolme kappaletta : 2 Koiraa, toinen hybridi ja toinen saksanseisoja, sitten vielä kaiken kukkuraksi yksi kisuli hyrrää ja kehrää tuossa sohvan nurkassa :)

Toivotaan nyt että opin käyttämään tätä blogia ihan kiitettävästi, kun näytti nappuloita olevan suuntaan jos toiseen, ettei kannata sitten säikähtää jos on jotain häröjä sivullani, minä vaan koitan säätää jotain :D

 

Harrastuksistani sen verran että neulon,virkkaan,metsästän ( lähinnä vänkärinä,mies hoitaa ampumisen) ,kalastusta tulee harrastettua tuossa merellä ainakun säät sen sallii,marjassa tulee käytyä ja suomalaisia yrttejä keräiltyjä tuolta luonnosta lähinnä tee aineksiin ja rasvoihin. :) E-koodi viidakkoa yritän välttää mahdollisimman paljon tekemällä ruokani ja rasvani itse,kuitenkin käytän kaupan tuotteita aina välillä mitä en voi luonnosta tehdä :D

 

Minulta saa kysellä ja saa tulla nykimään hihasta jos jotain asian tynkää tulee,en minä purematta niele. :) nyt jos yrittäisin lisätä tänne kuvia ja muuta härpäkettä ihan teidän kiusaksi :) Moido!